tirsdag 21. februar 2012

Strategi for bruk av sosiale medier i en fiktiv bedrift kalt Surround

Surround er en hifi butikk som driver salg av high-end stereo anlegg samt andre produkter innen lyd og bilde sjangeren. De har en butikk i Trondheim og en Oslo, i tillegg har de en nettbutikk hvor de driver salg og promotering av sitt varesortiment. Surrounds brukergruppe er folk som er interessert i lyd og bilde og ønsker kvalitet.

Deres nettbutikk er forholdsvis ny, og de sliter med å få publikum til å benytte denne løsningen. Surround har i den forbindelse valgt å ta i bruk sosiale medier for å prøve å trekke publikum til deres nettbutikk, for igjen å øke salg. I tillegg ønsker de å være tilstede på sosiale medier for markedsføring for Surround som kjede.

Her er presentasjonene av strategien:


View more PowerPoint from christfs

3 kommentarer:

  1. Fin presentasjon, og ganske informativt innlegg. :)

    SvarSlett
  2. God presentasjon av en konkret strategi.

    SvarSlett
  3. Fin strategi, enkel og grei. Tatt med litt andre aspekter enn hva jeg selv har gjort :)

    Min blogg om sosiale medier: www.inadott.blogspot.com

    SvarSlett